1. Hello there, Guest
    It's nice to see you around, please do remember that our Forum was made by Members of the Community and that our Forum Applications are only for the Forum Moderation position. As this is an Unofficial Community we don't have control over Unturned Servers, Steam Accounts, VAC Bans, etc.

Black bars despite correct resolution!

Discussion in 'Server & Game Support' started by SgtBurner, Dec 29, 2016.

1. SgtBurner

SgtBurner N00b

1
    0
    51
    English

Good afternoon, I apologize for my bad english.

I have since last update the problem that I will not take my screen resolution. My monitor has the triggering 2560x1440 and when this is set. I have black bars on both sides and the image looks like squeezed.

I've also looked in the Graphics.json whether the resolution is correct. What unfortunately is not the case, the resolution is there with 1280x1440 despite that, I have this set to 2560x1440.

I hope someone knows better and can help me.

With kind regards SgtBurner

Guten Tag zusammen, ich bitte um Entschuldigung für mein Schlechtes Englisch.

Ich habe seit Letzten Update das Problem, dass ich meine Bildschirm Auflösung nicht übernommen wird. Mein Monitor hat die Auslösung 2560x1440 und wenn diese einstelle. Habe ich auf beiden Seiten Schwarze Balken und das Bild sieht aus wie zusammen gedrückt.

Ich habe auch schon in der Graphics.json geschaut ob die Auflösung richtig ist. Was leider nicht der Fall ist die Auflösung steht dort mit 1280x1440 trotz dass, ich diese auf 2560x1440 eingestellt habe.

Ich hoffe jemand kennt sich besser aus und kann mir weiterhelfen.

Mit Freundlichen Grüßen SgtBurner

Last edited: Dec 31, 2016

Share This Page